12 May 2014

Lush Massagebar #Soft Coeur

Moederdag is alweer voorbij en dus is het tijd om mijn moederdag cadeautje te laten zien. Lush doet het altijd goed bij mijn moeder. Het is toch net iets specialer als Nivea en Dove, vind ik zelf. Ik wist dat ze fan was van de zeep 'Honey I Washed The Kids' en dat vertelde ik tegen de verkoopster. Zij raadde me Soft Coeur aan, een massagebar.

Wat Lush zelf over de massagebar zegt:
"Wie voor de heerlijke mix van honing en cacao van The Soft Coeur gaat, moet niet bang zijn om een dirty side van zichzelf te ontdekken. Want het zou toch eeuwig zonde zijn, als je niet even probeert hoe het smaakt. Klinkt je dat niet spannend in de oren? Zo ja, dan is deze Massage Bar iets voor jou. Goed voor je huid, geweldig om te gebruiken en een heerlijk plakkerige bedoening. Wel even handdoeken over je lakens leggen! Deze massagebar wordt niet voor niets The Honey Mooner genoemd!"
Nog nooit eerder probeerde ik een massage bar, maar ik moet zeggen dat deze me heel erg goed bevalt. Ondanks dat het een cadeautje voor mijn moeder was, heb ik er zelf ook één aangeschaft. De geur is namelijk onweerstaanbaar. Ik ruik voornamelijk vanille en cacao, de honing ruik ik ergens ver weg. 

Ook is 'ie heel makkelijk in gebruik. Ik vind 't fijn om op Soft Coeur op mijn handen te gebruiken, maar in principe zal hij ook goed werken op andere droge plekjes. Soft Coeur hydrateert perfect. Ik vind mezelf niet terug in de beschrijving van dit product, want een plakkerige bedoening is het helemaal niet. Zolang je niet teveel gebruikt, kan je het prima af zonder handdoeken. 
Ja, ik ben fan van mijn allereerste massagebar van Lush. Mijn huid blijft lang gehydrateerd, maar het meest ben ik weg van de geur. Die is echt geweldig. Warm door de vanille en cacao, maar toch heeft soft coeur ook iets fris. Het is geen heftige geur, ik denk dat veel mensen 'm lekker zullen vinden. Het tinnetje krijg je er niet standaard bij, maar ik vond 't wel handig.

Massagebar Soft Coeur is te koop bij Lush voor €8,60 per 30 gram. Het tinnetje kost €2,05.
Volg mij:

2 comments:

  1. Deze is inderdaad heerlijk, en de geur blijft ook zo lekker lang hangen :)

    ReplyDelete
  2. Lijkt me echt heerlijk!

    ReplyDelete