21 July 2014

Tony&Guy Glamour Spritz & Shine Liquid Mousse

Nog nooit eerder probeerde ik een product van Tony&Guy. Het trok me altijd wel als ik in de drogisterij liep, maar ik vond het altijd een beetje duur voor een haarproduct. Toen ik mijn verjaardag vierde, kreeg ik dit product cadeau; de Tony&Guy Glamour Spritz & Shine Liquid Mousse.

"Spritz & Shine Liquid Mousse; Create loose curls and waves with light-reflective shine and polish from root to tip."

Dit product van Tony&Guy belooft dus dat je met deze mousse zachte krullen/slag in je haar creëert. Ik heb van mezelf al redelijk wat slag in mijn haar, dus ik gebruik dit product als ondersteuning bij het föhnen. Ik was wel heel erg benieuwd naar de 'light-reflective shine' die je in je haar zou krijgen. Glans willen we natuurlijk allemaal in ons haar.
Ik moet er wel bij zeggen dat mijn haar onwijs pluizig wordt van föhnen, ik doe m'n haar na het föhnen ook altijd in een klem, zodat het verder op kan drogen en daardoor krijg ik ook een mooie slag. Omdat ik deze mousse volledig wilde uittesten, heb ik m'n haar bijna helemaal droog geföhnd. Hierdoor is het dus wat pluizig, maar dit trekt meestal na een uur weer weg. Ik moet zeggen dat ik heel erg tevreden ben over het volume dat de mousse mijn haar geeft. Het is vol, maar niet te vol. Mijn haar wordt ook niet hard van het product.
Daarnaast zie ik de mooie glans die je van het product zou krijgen ook terug. Nu ik mijn haar rood heb geverfd, zie je het extra goed. 
De substantie is best wel vloeibaar, het is geen stevige mousse. Als je 't te lang op je hand laat, dan is het te vloeibaar geworden om aan te brengen. Snel aanbrengen dus, maar voor mij vormt dit geen probleem. De geur is lekker zoet, een echte kappersgeur. 
Al met al ben ik best tevreden over dit product. Het geeft een mooie glans aan mijn haar en ik krijg er genoeg volume van. Het ruikt heerlijk, alsof je net naar de kapper bent geweest.

Tony&Guy Glamour Spritz & Shine Liquid Mousse is verkrijgbaar bij o.a. Etos voor €11,99.

1 comment:

  1. Leuke review! Nu mijn haar zo kort is gebruik ik geen mousse meer, maar wel dagelijks haarspray. Zou die er ook zijn in deze lijn? Want zo'n glans wil ik ook wel op mijn haar!

    ReplyDelete