27 April 2014

Welkom op Joie de la Beauté, mijn nieuwe blog!

Hi! Welkom op Joie de la Beauté, mijn nieuwe blog. Misschien ken je me nog van mijn vorige blog, I Heart Dreaming. Ik heb een hele tijd het gevoel gehad dat het 'mijn plekje' niet meer was. Ik voelde me beperkt in de artikelen die jullie van mij gewend waren, ik wilde meer! Schrijven over van alles wat mijn interesse wekt en geloof me, dat zijn meer dingen dan eten en fotograferen.

Daarom ben ik Joie de la Beauté begonnen, dat betekend letterlijk vreugde van schoonheid. Ik zie in heel veel dingen schoonheid, in bijna alle dingen die ik doe. Ik geniet van de kleine momenten, maar natuurlijk ook van de grote. Op mijn blog zul je dus verschillende onderwerpen terug zien komen. Persoonlijke artikelen, maar ook artikelen over beauty, food, lifestyle en boeken. Ik heb weer zin om aan de slag te gaan!

Ik zou het leuk vinden als jullie me zouden volgen op Bloglovin, Facebook en Twitter om op de hoogte te blijven van alles omtrent Joie de la Beauté. 

Liefs, Daniëlle.

No comments:

Post a Comment