14 May 2014

Essence All About Nude Eyeshadow

Het All About Nude Eyeshadow palette zocht ik echt al tijden. In 'mijn' Kruidvat was 'ie telkens uitverkocht. Heel jammer, want ik wilde 'm zo graag hebben. Tot ik laatst in Utrecht kwam. Daar hadden ze het palette vol op! Ik twijfelde niet en nam 'm gelijk mee. 

Wat ik zo leuk vind aan dit palette, is dat de kleuren niet standaard nude zijn. Bij nude verwacht ik al snel bruin tinten. In dit palette zit één bruin tint, de rest zijn allemaal roze/paarse tinten. Het palette is dus erg vernieuwend en origineel, een pluspunt voor Essence!
Ik moet bekennen dat ik nog nooit eerder oogschaduw van Essence heb gebruikt. Ik was dus erg benieuwd naar de kwaliteit. Het zou mooi meegenomen zijn als de kwaliteit goed is, want de kleuren vind ik stuk voor stuk prachtig. Mijn favoriete kleuren zijn de aller rechtse kleuren, zowel onder als boven. Echt kleuren voor mij, ik houd wel van een beetje smokey, zolang het maar natuurlijk blijft.
Hier zie je de kwaliteit van het oogschaduw palette. Er zitten veel lichte kleuren in die de camera niet zo goed pakt. Als ik ze in het echt gebruik op mijn oogleden, zijn ze wel heel mooi. De donkere kleuren komen wel overeen met de foto. Als ik de swatches zo naast elkaar zie, snap ik wel waarom dit palette de naam nude heeft gekregen. Samen vormen ze hele mooie nude kleuren, die je op elke gelegenheid kan gebruiken.
Het palette is niet duur en de kleuren combineren geweldig bij elkaar. Ik denk dat Essence een hele goede zet heeft gedaan met het All About Nude Eyeshadow palette. Voor meiden die net beginnen met oogschaduw is dit een aanrader, maar ook voor meiden die er al langer mee bezig zijn. De kleuren zijn niet standaard, dus voor ieder wat wils!

Het Essence All About Nude Eyeshadow palette is verkrijgbaar bij Kruidvat voor €3,49.
Volg mij:

1 comment: