15 May 2014

Etos Colour Balm #05

In Texel was ik in de Etos aan het kijken naar een fijn lipproduct. Mijn lippen zijn soms wat droog, dus iets wat romig van structuur is kwam goed van pas. In het schap van Etos eigen merk cosmetica kwam ik colour balms tegen. De laatste tijd ben ik sowieso al fan van colour balms. Ze hebben een mooie shine, hydrateren goed en als het een mooie kleur is, ben ik al snel verkocht. 

Ik besloot om deze donker roze colour balm mee te nemen. Deze colour balm heeft geen naam, maar wel een cijfer: 05. Ik vind het altijd jammer als een product geen naam heeft, maar goed, het gaat om het product zelf.
Zoals je aan de swatch kan zien, is de colour balm iets lichter dan hij in de huls is. Eigenlijk vind ik 'm nog mooier dan in de huls. Op mijn hand ziet 'ie er romig uit, met een lichte shine. Er zitten geen glitters in, wat ik ook fijn vind. De colour balm blijft verrassend goed zitten. Ik deed 'm 's ochtends op, at 's middags wat en daarna zat 'ie er nog perfect op. Dat is een pluspunt, want de meeste lip producten zijn er bij mij wel snel af.
Hier heb ik de colour balm gecombineerd met een champagne-kleurige oogschaduw. Ik denk dat ik deze lipkleur sneller zal dragen bij een lichte ooglook, maar als je een avondje uit gaat dan kan ik me zeker voorstellen dat 'ie ook mooi kan zijn bij een heftigere ooglook.

Al met al ben ik heel erg enthousiast over deze colour balm van Etos. De kleur is mooi, hij droogt mijn lippen niet uit en hij blijft heel lang zitten.

De Etos Colour Balms zijn verkrijgbaar bij Etos voor €3,99.
Volg mij:

No comments:

Post a Comment