05 May 2014

Tip: kookboekenstandaard bij de Action

Hoe leuk is dit kookboekenstandaard van de Action? Ik was al een tijdje op zoek naar iets waar ik mijn kookboek/magazine in kon zetten tijdens het koken en nu heb ik er één gevonden. Alsof 'ie voor mij gemaakt is, staan er Italiaanse gerechten op. Een vier-gangenmenu, bestaande uit caprese salade, Italiaans vlees, tiramisu en koffie/thee. Leuk bedacht!
Aan de voorkant heeft dit kookboekenstandaard een garde en een ander kookgerei waar ik de naam niet van weet. Echt iets voor in de keuken dus! Ik ben heel erg blij met dit kookboekenstandaard. Hij staat leuk in de keuken, hij is stevig en bovenal: goedkoop!

Dit kookboekenstandaard is verkrijgbaar bij de Action voor €2,99. De aanbieding geldt tot 6 mei 2014, daarna is 'ie gewoon verkrijgbaar, als het goed is.

No comments:

Post a Comment